sobota, 3 marca 2012

Prolog

Hejka, mam na imię Olivka i mam 16 lat. Jestem dziewczyną średniego wzrostu o długich brązowych włosach i czekoladowych oczach. Jestem tak jak każda inna nastolatka ; spotykam się z przyjaciółmi, chodzę na zakupy czy do kina. Mieszkam w NY i chodzę do jednej z lepszej sql w mieście. Uwielbiam grać w koszykówkę, należę do szkolnej drużyny koszykarskiej dziewczyn. Moi rodzice rozwiedli się, gdy byłam jeszcze mała, mama znalazła sobie nowego faceta i zaczęła z nim nowe życie. Obecnie mieszkam z ciocią. Jesteście pewnie ciekawi czemu z nią,  no właśnie dlatego, że tata dostał nową prace w Polsce i już tam jest od kilku miesięcy. Mam do niego przylecieć i tam mieszkać. Nie chce zostawiać tutaj wszystkich znajomych, a szczególnie mojej przyjaciółki Alex, jak myślę o tym wszystkim to mam już łzy w oczach. Znamy się już tyle lat, i zawsze jesteśmy razem. Nie wyobrażam sobie życia bez niej, ale niestety nie mam innego wyjścia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz